Klacht: Zeer onvriendelijk behandeld

op 08 oktober 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Gisteren had onze dochter haar vijfde verjaardag. Daarbij kreeg ze onder andere een cadeau van haar oma, vol verwachting werd dan ook het cadeau open gemaakt. Hierin zat een spelletje van Frozen voor haar storio max. Tot onze verbazing en onze dochters teleurstelling zat er geen spelletje in het doosje. Het is wel voor te stellen hoe groot de teleurstelling voor haar was. Gelukkig is de winkel in het Corio Centre te Heerlen vandaag gelukkig open (zondag).
Vol goede moed gaan we dan ook met het lege doosje en de kassabon naar de winkel. Met een lachend gezicht stap ik op de filiaalleidster af met de opmerking dat ik een “hele teleurgestelde jongedame” bij me heb. De opmerking van de filiaalleidster was dat “ze daar niks aan kan doen.”
U kunt begrijpen dat dit natuurlijk al gelijk in het verkeerde keelgat schoot, daaropvolgend werd meteen het spelletje gepakt, maar vervolgens nog niet eens een excuus of iets dergelijks.
Als dit de normale gang van zaken is binnen Intertoys, dan mag hier toch eens heel goed naar gekeken worden binnen deze organisatie!!!
Wij zijn in ieder geval zwaar teleurgesteld in deze vorm van omgang met de klanten!

Dit balletje leg ik graag bij Intertoys neer, ik vind niet dat ik dit moet aandragen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Kaspori