Klacht: zeer ontevreden over opgezetten actie van roompot

op 07 juli 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ze sturen mij een mail dat als ik mee doe met de actie en 5 vrienden hier over iets liet laat weten , dat ik kans maakt op 2 tickets van het festival : concert at sea , ze zouden iets laten weten als ik gewonnen of als ik niet gewonnen had , op 22/06/16 zouden ze dat bekent maken, de 22 niks de 23 niks toen heb ik een mailtje gestuurt naar het inkomend adres maar geen reactie , volgend dag weer en weer niks toen heb ik naar roompot rechtstreeks stuurt en daar wisten niet over welke actie het ging , dan heb ik de inkomende mail van hun terug gestuurt en bij vermeld over welke actie het ging . Welke reactie krijg ik terug van hun : ALS JE NIETS GEHOORD HEBT DAN NIET GEWONNEN EN WIJ VINDEN HET VERVELEND DAT U NIETS GEHOORD HEEFT VAN ONS EN VRIENDELIJKE GROETEN .Toen heb ik terug gestuurt dat ik al zeker 4 jaar mijn vakantie waar ik rond de 1700 euro per jaar aan uit geef en aan hun toevertrouw, ik ben altijd zeer tevreden geweest! maar door deze reactie, ik ben aan het twijfelen of dat dit jaar weer mijn vakantie aan hun toevertrouw . Als ik als zelfstandig supermarkt – houder zo iets zou moeten proberen te doen bij mijn klanten dan zie ik ze nooit meer terug en dat vind ik dus NIET kunnen. Vriendelijk groeten Lemmens kim

Wanneer ik een goede uitleg krijg ivbm de actie waarom het is fout gelopen en een goede compensatie dan ben ik zeker terug genijgd om mijn vakantie op roompot door te brengen dit jaar en anderen jaren ook
Vriendelijke groeten Lemmens kim

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 19 juli 2016 om 09:53 geantwoord

Wij hebben mevrouw Lemmens gisteren van een schriftelijke reactie voorzien. Dit is gedaan door een medewerker van onze gastenservice. Wanneer er niets gewonnen is hoort de gast in principe geen bericht. Wanneer er wel een bericht komt dan heeft de gast de actie gewonnen. Onze collega\'s hebben mevrouw hier zo goed mogelijk over geprobeerd te informeren.

Heeft op 19 juli 2016 om 15:17 geantwoord

Dag, Ik heb gisteren een mail ontvangen van roompot dat mijn klacht in behandeling is maar voor de rest niets.!
Dat ze mij daarover zo goed mogelijk hebben geprobeerd mij te informeren dat is niet echt juist,niets ontvangen.toen ik in het begin verschillende keer gemaild heb naar roompot over de actie , hebben ze mij dat gestuurd, niets ontvangen niets gewonnen.daarom had ik naar klacht.nl gestuurt
Een oplossing ? welke oplossing , dus niet ontvangen niets gewonnen als ze dat een oplossing vinden,gewoon aan de kant schuiven en dat was het,wat een klant-vriendelijkheid .
Het is dus duidelijk geen roompot meer dit jaar en komende.

Vriendelijke groeten
Kim Lemmens

Alle klachten die gemeld zijn door kim.lemmens