Klacht: Zeer Ontevreden gevoel en geen vertrouwen meer in roompot

op 06 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We moeten nog naar het gehuurde huisje toe maar zijn zeer ontevreden doordat het zelfde huis zelfde periode etc nu om precies te zijn €211,60 goedkoper is als toen wij het boekte. Heb in december al gebeld en was er niets aan te doen wat pure onzin is natuurlijk. En afgelopen maandag weer gebeld, doorgegeven dat er nog zelfde huis vrij was zelfde tijd etc maar werd weer afgescheept met niets aan te doen. Fijn dat de mensen die nu boeken geen schoonmaak en reserveringskosten meer hoeven te betalen maar wij dus wel!, plus de goedkopere huur.

Eerlijk is eerlijk ruim 200€ is veel geld en al kregen we maar bonnen voor in het restaurant te besteden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 06 mei 2017 om 15:52 geantwoord

Heeft op 06 mei 2017 om 18:32 geantwoord

Helaas dit is dus tijdens beide telefoongesprekken niet aangegeven, ik heb zelfs gevraagd of het niet kon worden geannuleerd en dan opnieuw geboekt maanden geleden en ik kreeg te horen nee helaas dat gaat niet. Kunnen we niet aan beginnen, maar ik begrijp het in die zin voor ons de derde keer op het park, 2x Hoogeboom en nu dan roompot. Volgende keer maar iets anders en de positieve reclame die wij altijd hebben uitgedragen zullen we deze keer achterwege laten zoals u zult begrijpen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarionGruijters