Klacht: Zeer ontevreden!!

op 30 mei 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kom net terug van pri mark, gebeld door een medewerker doordat ik eerlijk vertelde in een lange vragen enquete alle details van alle gebreken, hun zeiden dat er een bon van 15 euro klaarlag doordat alle 8 BH s niet goed waren, een trui scheef in mekaar gezet. En de drukkers van een jas op dag 2;er al af lagen. De manager erbij. Ze wisten van niks…….en dan hebben ze mij gecontacteerd en ik sta daar met mijn spullen vanuit Neerpelt. België.
Toch nog naar de jurken gekeken, ging ik passen, ipv dat ik voor de spiegel kon gaan staan zat daar een man die via de zijspiegel in mijn hokje keek.

Gewenste Oplossing:

Niet nabellen om te komen en dan doen of jullie van nietsweten, vond het heel brutaal.
En zorg dat er geen mannen in de dames kleedkamers zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pri mark