Klacht: Zeer onprofessioneel bedrijf, komt afspraken niet na en onbereikbaar

op 04 september 2017 over Cleanprofs in de categorie Algemeen

Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf. Ze reageren niet op mails en niet op een klacht die ik bij ze heb ingediend.

In het voorjaar ben ik aan de deur door dit bedrijf benaderd of wij gebruik van hun diensten wilden maken. Wij twijfelden of het nodig was, maar het argument dat het met kleine kinderen wel heel fijn is als in de zomer de containers gereinigd worden i.v.m. alle ongedierte was voor ons doorslaggevend om lid te worden.

Wat blijkt? In de zomer wordt er een zomerstop gehouden! Dus in de maanden waarop reiniging het hardst nodig is, is men vakantie aan het vieren. Dit terwijl mij aan de deur gezegd was dat het met name in de zomermaanden juist zo fijn zou zijn.

Tevens wordt er op feestdagen niet gereinigd, wat logisch is. Maar deze dag wordt ook niet ingehaald deze maand. In juni viel onze containerreiniging op een pinksterdag. Met als gevolg dat de gehele maand juni onze container niet gereinigd werd, maar wel betalen (en daarna de zomerstop, echt fantastisch). Na er achteraan gebeld te worden wordt deze reiniging die wel betaald maar niet uitgevoerd is na mijn contract nog een keer gedaan, maar eerlijk gezegd wil ik graag dat mijn container elke maand gereinigd wordt en niet dat er soms een hele maand wordt overgeslagen waardoor ik het alsnog zelf kan doen.

Ik heb het bedrijf meerdere mails gestuurd waar NIET op wordt gereageerd. Nadat ik ze aan de telefoon heb gehad heb ik gevraagd naar wie ik mijn klacht kon sturen. Dit zou naar een zekere Lindsey zijn.

Deze klacht op 28 juni naar haar verstuurd. Tot op heden GEEN reactie, ook niet na een herinnering gestuurd te hebben waarin ik heb aangegeven binnen 10 werkdagen een reactie te willen hebben.

Ik heb het gevoel enorm door het bedrijf in de maling te zijn genomen. Ik zou tevreden zijn wanneer er in de zomermaanden wel containerreiniging uitgevoerd zou worden en er op zijn minst gereageerd wordt op mijn e-mails. Ik overweeg een ander bedrijf te zoeken die wel reiniging in de zomermaanden uitvoert. Indien ik een gelijksoortig bedrijf kan vinden wil ik graag per direct mijn contract stopzetten en de kosten die ik betaald heb terug ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cleanprofs over deze klacht.

Bericht van Cleanprofs

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Puttelaar, De klantenservice heeft geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen omtrent uw klacht. Helaas kregen wij geen gehoor en hebben wij u per mail een terugbel verzoek opgestuurd. Na enige onderzoek zijn wij tot de conclusie gekomen dat u 1 reiniging heeft gemist in week 23 vanwege Pinksteren. Op 28-6-2017 heeft u contact gehad met een van onze medewerkers van de klantenservice. In dit gesprek hebben wij uw klacht behandeld en tevens een tegoed aangemaakt vanwege de gemiste reiniging. Hieronder de data's waarop u reinigingen van ons heeft ontvangen zoals bevestigt in de mail namelijk: 8-5-2017 GFT 15-5-2017 RST 12-6-2017 RST 3-7-2017 GFT 10-7-2017 RST 28-8-2017 GFT 4-9-2017 RST Onderzoek wijst uit dat u wel een reiniging heeft gehad in de maand juni. Op 12-6-2017 om 16:03 is uw RST bak gereinigd volgens het overzicht. In dit overzicht staan alle data's genoteerd wanneer uw bakken worden gereinigd. Het overzicht heeft u per mail ontvangen op 1-5-2017 om 16:50. Tot slot heeft u van de 8 reinigingen maar 1 reiniging gemist wat inhoud dat wij geen maanden overslaan en keurig volgens planning reinigen. Mocht u vragen of opmerkingen hebben kunt u ons altijd bellen of mailen. Team Cleanprofs

Reactie van de melder van de klacht van de Puttelaar

4 maanden geleden - Ik heb ten eerste geen terugbel verzoek per email ontvangen. Ik heb inderdaad een tegoed gekregen, maar zoals ik aangaf heb ik juist vanwege de zomermaanden dit abonnement genomen en is in de maand juni de gft bak dus niet gereinigd en ook tussen de daarop twee volgende reinigingen zit in de zomer bijna 2 maanden. Gft is 8 mei, 3 juli en 28 augustus gereinigd, de tussen pozen zijn dus vele malen langer dan een maand ertussen, terwijl de verkoper aangaf dat juist in de zomermaanden containerreiniging nuttig is. Wat heb ik daar aan als er zo weinig gereinigd wordt en jullie een zomerstop houden? Daarnaast vind ik het een kwalijke zaak dat ik het tegoed voor de overgeslagen reiniging in juni alleen ontvangen heb omdat ik er actief achteraan gebeld heb. En ben ik nog steeds boos dat de reiniging in juni niet op een andere dag heeft plaatsgevonden. En tot slot, waarom wordt er pas op mijn klacht gereageerd nadat ik het via deze website kenbaar maak en zijn al mijn andere mailtjes straal genegeerd?

Bericht van Cleanprofs

4 maanden geleden - Geachte mevrouw van de Puttelaar, De klantenservice heeft telefonisch contact met u opgenomen en uw klacht is inmiddels opgelost. Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben kunt u ons altijd bellen of mailen. Met vriendelijke groet, Team Cleanprofs

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cleanprofs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cleanprofs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cleanprofs

Heeft op 19 september 2017 om 12:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw van de Puttelaar,

Nogmaals onze excuses voor de situatie die ontstaan is.

Zoals telefonisch besproken zullen wij tussen maart en april contact met u opnemen omtrent uw jaarabonnement die dan afloopt. Zoals afgesproken krijgt u van ons een aanbieding voor een nieuw jaarabonnement met extra korting.

Team Cleanprofs

Alle klachten die gemeld zijn door van de Puttelaar