Klacht: zeer onfatsoenlijk behandeld door Chauffeuse

op 13 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Zaterdag middag 10 febr. wilde mijn dochter met haar partner en dochtertje van bijna 3 jaar met het openbaar vervoer van Afferden (l) naar Nieuw Bergen (4km.) naar de sleutel uitreiking van de carnaval gaan. Ze hadden voor de bus gekozen om dat hun dochtertje nog nooit in een bus gezeten heeft en dit heel graag wilde. Het gaat hier om de dienst van gisteren 10febr. omstreeks 14.30 uur van Afferden naar Nw.Bergen bestuurd door een Chauffeuse. De bus was sowieso al behoorlijk te laat waardoor ze ook nog langer in de kou hebben moeten gestaan. Dit kan gebeuren. Omdat mijn dochter met haar gezinnetje al heel lang niet meer met openbaar vervoer gereisd hebben en op internet opgezocht hebben dat als je geen chipkaart hebt je beter met geld kunt betalen omdat pinnen in de bus vaak niet lukt hebben ze geld meegenomen en geen pinpas. Omdat ze met z’n drieën waren wilden ze betalen met een briefje van €50,- tot verbazing zij de chauffeuse op een onbeschofte manier dat doe ik niet. Waarop mijn dochter nog geantwoord heeft ik heb het niet kleiner waarop de chauffeuse antwoorde dan eruit en werden ze uit de bus gestuurd. Mijn kleindochter heeft wel een uur gehuild ze was er al de hele week mee bezig dat ze in de bus mocht en dan worden ze als boeven eruit gestuurd terwijl ze geld hadden om de rit te betalen. Ik vindt dit zeer onbeschoft en vindt er geen woorden voor en snap niet dat Arriva zulke chauffeurs in dienst heeft. Beste Arriva je zult wel begrijpen dat dit gebeuren snel in de ronde gaat en geen reclame is. ik laat het er sowieso niet bij zitten. Dit is echt iets voor de koude douche bij het tv programma Radar .

Sowieso excuus van Arriva en dat de desbetreffende Chauffeuse hier op aangesproken wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva