Klacht: Zeer onduidelijke aanbieding van software – retour geweigerd

op 27 september 2016 over Central Point in de categorie Internetshops - Elektronica

Online aankoop gedaan van spraakherkenningssoftware. Het aanbod is heel erg onduidelijk: 62 verschillende types licentie voor 1 product. Wij hadden per vergissing DEU aangeklikt in plaats van DUT. Nadien kon dit niet meer teruggedraaid worden, en CentralPoint weigert ons de 160€ terug te betalen, of een nederlandstalige versie door te sturen. Zeer onvriendelijke klantenservice ook. Heel kortaf. 1 woord: OPLICHTERS.

Ik wil gewoon de link voor de nederlandstalige software hebben, zodat ik heb waar ik in de eerste plaats voor wou betalen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Central Point

Bericht van Central Point

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Geens, Dank voor de feedback. Echter heeft u bij ons geen aankoop gedaan. Ik denk dat u zich vergist en bij onze Belgische collega's heeft besteld? Ik wil u vragen de review/klacht ook daar te plaatsen. Zij kunnen u in tegenstelling tot ons wellicht verder helpen. Met vriendelijke Groet, David Hombroek Manager Inside Sales Centralpoint.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Central Point nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door magister-iuris