Klacht: Zeer onbeleefde manager Egbert pathe de munt

op 11 januari 2014 over PATHE in de categorie Bioscopen & Theaters

Bij controle van de kaartjes bleek dat 1 van de 2 pathe unlimited kaarten niet kon worden getoond(de pas was vergeten).De kaarten werden door de automaat wel afgegeven met de code van de pas. Egbert reageerde op dit probleem zeer onbeleefd. Hij begon na 2 zinnen direct te dreigen dat hij de beveiliging wel even zou roepen en ons zou laten verwijderen. Dit is volgens mij niet de manier waarop je met trouwe klanten omgaat. Overigens interessant feit vind ik dat de automaat een geldig kaartje afgeeft op basis van geldige informatie van een kaart die per abuis vergeten is. Hiernaast is de controle over het algemeen nihil.

Na de dreiging van Egbert heb ik gevraagd om zijn naam welke hij weigerde te geven wegens de privacy wet en hij gaf aan “dat je mensen niet om hun naam mag vragen en er maar 1 Egbert in heel pathe werkt”.

Ik vind deze manier van onvriendelijk zeer bezwaarlijk. Ik werd voor schut gezet tegenover verscheidene klanten. Ik begrijp dat de voorwaarden zijn opgesteld en het is vervelend dat ik dit vergeten ben, maar de wijze waarop ik bejegend werd vind ik nogmaals zeer bezwaarlijk en onacceptabel.

Een excuus brief van de manager(Egbert zelf) van pathe de munt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PATHE

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PATHE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonh