Klacht: zeer onbehulpzaam en spullen worden niet geleverd

mikesn op 14 september 2021 over Gereedschapcentrum.nl in de categorie Internetshops - Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wat een ontzettend slecht bedrijf ,spullen die zo genaamd de volgende dag worden geleverd zijn na 5 weken nog niet geleverd. Langen wachttijd klanten service ruim een kwartier en dat starten ze zogenaamd een onderzoek naar de niet geleverde spullen en je krijgt niet je geld terug !!!

Gewenste Oplossing:

zsm het bedrag retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gereedschapcentrum.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gereedschapcentrum.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gereedschapcentrum.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gereedschapcentrum.nl

Heeft op 14 september 2021 om 16:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mike, bedankt voor je review. Ik heb het even nagekeken en ik zie dat je bestelling op 04-08 bij ons geplaatst is. Wij hebben je bestelling op 04-08 vanuit ons magazijn dan ook overgedragen aan de vervoerder. Op 26-08 heb je contact met ons opgenomen en gemeld dat je het pakket nog niet ontvangen had. Wij hebben toen dan ook meteen een onderzoek bij de vervoerder gestart. Een onderzoek kan helaas altijd enige tijd in beslag nemen. Vandaag hebben wij bericht ontvangen vanuit de vervoerder dat het pakket weer boven water is en dat deze onderweg naar jou is. Het pakket zal dan ook zo spoedig mogelijk bij je bezorgd worden. Vanmiddag heb je hier ook telefonisch contact over gehad met onze klantenservice en is er afgesproken dat je het pakket aanneemt en dat je deze dan kosteloos mag retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag van de bestelling dan aan je terugbetalen zodra de bestelling bij ons retour is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je hier nog vragen over hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat je dan graag te woord.

mikesn

Heeft op 14 september 2021 om 19:09 geantwoord

Ik heb 5 weken lang moeten wachten op deze oplossing en bij elkaar ruim 30 minuten in de wacht gestaan bij de klanten service. Dus nee ik ben niet tevreden ook door het feit dat ik ook nog eens de bestelling zelf moet terug sturen. Op 27-8 is er al gemeld en bevestigd door een medewerker dat ik door de vertraging af zie van de order.

Bericht van Gereedschapcentrum.nl

1 jaar geleden - Beste Mike, bedankt voor je reactie. Vervelend te vernemen dat je niet tevreden bent met deze oplossing. Helaas hebben wij die eerste 3 weken geen inzage gehad in het feit dat jouw pakket niet was bezorgd. Het is voor ons ook onmogelijk om dit van elk verzonden pakket bij te houden. Wij kregen hiervan pas op 26 augustus een melding over vanuit jou. Op basis daarvan is er direct een onderzoek opgestart wat enige tijd in beslag neemt. Dat je van de koop afziet kan uiteraard, maar dan dient het pakket bij ons retour te zijn. Het advies is om een pakket altijd aan te nemen en dan retour te sturen, omdat je, wanneer je een pakket weigert, anders geen retourbewijs hebt. Mocht er dan weer iets met het pakket gebeuren, kun je nergens op terugvallen. Onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog verdere vragen hebben, onze customer support afdeling is 7 dagen per week bereikbaar via telefoon, chat, Whatsapp en Facebook Messenger. We staan je graag te woord.

Alle klachten die gemeld zijn door mikesn