Klacht: Zeer klantonvriendelijke behandeling Kruidvat Helftheuvelpassage ‘s-Hertogenbosch

op 20 mei 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik was vandaag, met mijn zoontje van 1 jaar, in de Kruidvat Helftheuvelpassage ‘s-Hertogenbosch, waar plotsklap een van de winkelmedewerksters kwam langslopen en mij toeschreeuwde dat er voortaan geen wagentjes meer mee in de winkel meegenomen mogen worden. Belachelijk natuurlijk. Moet ik dus met een kind van 1 jaar de winkel inlopen en het wagentje onbeheerd buiten laten staan? Zij zijn bij Kruidvat helemaal gek geworden! Ik ga voortaan wel naar de Action. Daar wordt ik wel klantvriendelijk behandeld. Bovendien heeft Action een veel beter assortiment, zijn hun winkels veel schoner en is Action nog goedkoper ook. Kruidvat zal dus wel de Blokker achterna gaan en ook richting failliet gaan (en dan nog terecht ook). Welke idioot jaagt nu immers op een dergelijke wijze zijn klanten de winkel uit! Mijn verzoek aan Action is dus om zo spoedig mogelijk een winkel in de Helftheuvelpassage in ‘s-Hertogenbosch te openen. Bij de Kruitvat aldaar ga ik niet meer naar binnen. Mijn advies aan allen: Ga naar de Action in plaats van naar een Kruidvat winkel. Bij Action ben je als klant wel welkom en wordt je als klant wel normaal behandeld.

Een Action winkel in de Helftheuvelpassage te ´s´Hertogenbosch.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Addeva