Klacht: Zeer klant onvriendelijk personeel! Multimate Uithoorn

op 15 juli 2016 over Multimate in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op de vraag bij de klantenservice of ze ook plexiglas konden zagen kregen wij een antwoord waarvan we beide voelden als een stelletje achterlijken te worden neergezet door het mannelijke personeelslid.
Het antwoord wat wij kregen was \\\”niet bij mij maar wel op de zaag afdeling.
En we moesten wel de hele plaat betalen( die hadden we zelf al bedacht)
Geen idee waarom dat nog even op een zeer onvriendelijk toontje moest worden medegedeeld!?!
Op de zaag afdeling aangekomen hebben we aangebeld en staan wachten.
Na een tijdje kwam er een ander personeels lid aanlopen en begon al bladerend in een boek achter de balie tegen zichzelf te praten zonder enige aandacht aan ons te geven!
Al met al is dit een zeer klant onvriendelijk filiaal!

Gewenste Oplossing:

Ik heb inmiddels mijn klantenkaart doormidden geknipt en ik hoop dat ze bij de info balie eens achter hun oren gaan krabben en een klant vriendelijk cursus gaan volgen in het filiaal !
Bah wat een domper ,mij zien ze er niet meer!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimate

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cjm bom