Klacht: Zeer hoge werkplaatskosten, geen oplossing gevonden!

op 04 september 2018 over Autobedrijf Bochane in de categorie Autodealers

Om goed en deskundig geholpen te worden heb ik mijn Renault bij de officiële dealer afgeleverd. De motor slaat 910 wel aan, maar opeens slaat deze niet aan. Dan kan ik dus niet weg rijden waardoor de auto onbetrouwbaar is. Door de garage werd aangegeven dat ze je altijd inlichten voordat ze overgaan tot handelen. Nadat ik niets meer hoorde heb ik eerst zelf een aantal keer gebeld voordat ze mij belde. Daarin werd heel onduidelijk uitgelegd dat ze het probleem niet kunnen verhelpen en alleen een aantal onderdelen kunnen vervangen (zonder garantie dat het probleem verholpen is). Ik heb toen zelf aangegeven dat ik niet wil dat de onderdelen worden vervangen. Vervolgens ben ik de auto gaan ophalen en had ik een rekening van 209,86 euro! Uit deze factuur kan ik niet goed achterhalen wat ze exact hebben gedaan om het probleem op te lossen en de werkuren staan niet vermeld. Ik ben heel erg geschrokken van dit bedrag en mijn auto is niet gemaakt.

Ik ontvang graag het bedrag van 209,86 euro terug of ontvang een rekening die evenredig staat aan de gedane arbeid.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Autobedrijf Bochane over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door bergvdjeroen