Klacht: Zeer gedateerd en vuil vakantieverblijf.

op 08 oktober 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

In de zomervakantie/week 34 een midweek geboekt in een “Duinchalet” op Kijkduinpark in Kijkduin. Bij aankomst bij de Chalet viel al gelijk op dat het zeer gedateerd was. Bij het betreden van de Chalet zakte ik gelijk al door de vlonder. Een mooie binnenkomer….. Toen we binnen waren merkten we gelijk dat het niet schoon was. Spinnen en spinnenwebben in de hoeken van eigenlijk alle kamers, zelfs in de aanrechtkastjes troffen we ze aan en ook nog dode pissebedden. In de wasbak in de douche zaten nog grote plukken haar in de afvoerput en ook de klodders tandpasta waren nog te zien….
Toen bedden opmaken. We haalden de lakens uit de verpakking en tot onze stomme verbazing zaten hier gewoon de schoenafdrukken nog op! Uiteraard van dit alles een klacht gemaakt bij de receptie, maar zelfs na het laten zien van de foto’s op mijn mobiel, leken ze niet erg onder de indruk. Ik heb voor deze “schuur” een prijs van 770 euro voor een midweek betaald!
Naderhand kreeg ik via de mail nog een “tevredenheid onderzoek” toegestuurd en daaruit kwam het cijfer 3. Niet erg verwonderlijk dacht ik toen nog……. Na zo’n slechte score zullen ze vast wel contact op gaan nemen, dacht ik toen nog. Tot op heden nog niets gehoord! Hoe klantvriendelijk kun je als Roompot park zijn?

Ik ben tevreden als ik naar redelijkheid gecompenseerd wordt, en dat ze hun "fout" toegeven. Ik heb nota bene foto's gemaakt van alles wat er mis was. Het was die midweek van ons verblijf aldaar mooi weer, dus we zijn een hoop buiten geweest en op het strand. Als het weer slecht was geweest, was ik direct naar huis gereden en had ik daar geen minuut langer verbleven.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:49 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2017 om 21:35 geantwoord

Dit is uiteraard geen oplossing, maar een blijk van minachting naar haar klanten door met hun richtlijnen aan te komen t a.v. het melden van een klacht, in plaats van met een redelijke compensatie te komen. Ik heb direct na thuiskomst een \"tevredenheids enquete\" ingevuld met als uitkomst een cijfer 3! Waar was Roompot toen? Gaan er dan geen alarmbellen af? En neem je dan vervolgens geen contact op om de problemen op te lossen? Anders heeft het invullen van een enquête naar mijn mening weinig zin..... Ik heb overigens meerdere foto's gemaakt waaruit blijkt dat Roompot de zaken niet goed voor elkaar had in ons vakantieverblijf (lees: schuur).

Alle klachten die gemeld zijn door Betten.