Klacht: zeer gebruiksonvriendelijk koffiezet apparaat

op 22 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Koffiefilter zeer lastig terug te plaatsen,millimeter nauwkeurig anders werkt het niet.
maar vooral de bijgeleverde thermoskan.binnen uur koffie koud,kan niet helemaal worden afgesloten,[vandaar koude koffie] schenktuit lekt,of je nu inschenkt met of zonder dop.dus andere thermoskan erbij gekocht.
hd7478

Gewenste Oplossing:

eigenlijk heel veel spijt,gekocht omdat het philips is,zie eigenlijk niet hoe ze dit kunnen verhelpen,dus liefst iets anders,maarja?

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kapper11