Klacht: Zeer gebrekkige communicatie en service; waar blijft mijn bestelling?

op 14 augustus 2017 over Wordans in de categorie Internetshops - Kleding

Woensdag 19 juli 2017 bestelling geplaatst voor een mooie barkruk, volgens de website 2-3 werkdagen bezorging.

Maandag 31 juli nog niets vernomen, ook geen factuur/bestelbevestiging ondanks dat het bedrag wel was afgeschreven. Gebeld. Ongelooflijk onverstaanbaar en verschrikkelijk rumoerig aan de telefoon, heel slecht systeem. Na veel moeite de factuur wel opgestuurd gekregen. Werd medegedeeld dat de 2-3 werkdagen niet voor meubilair geldt, hoewel dit níét zodanig op de website staat vermeld. Er werd beloofd dat het product die week nog zou aankomen.

Vandaag, 14 augustus, nog steeds niets ontvangen. Er wordt bij opvraag van mijn bestelling wel een trackingnummer gegeven bij het logistiek bedrijf “Dachser”, maar deze blijkt ongeldig en levert geen resultaat. Getracht Wordans te bellen, maar na 20 minuten in de wachtrij te hebben gestaan als “eerst wachtende” de verbinding zelf verbroken en een dringend mailtje gestuurd z.s.m. telefonisch contact met mij op te nemen. Inmiddels weer haast een dag verstreken en nog steeds niets gehoord.

Gezien de grote hoeveelheid klachten van andere getroffenen heb ik weinig vertrouwen dat dit netjes zal worden opgelost, en ik raad dan ook iedereen af iets bij deze zaak te bestellen.

Gegarandeerd snelle nalevering (binnen enkele dagen) of een terugbetaling. Maar ben pas écht tevreden als dit bedrijf excuses maakt voor haar nalatigheid.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wordans

Reactie van de melder van de klacht Jo-Jimmink

1 maand geleden - Vandaag per e-mail (hoewel ik had verzocht mij te bellen; men zei last te hebben van een technische storing) gecontacteerd door Wordans met de melding dat de bezorger het niet kon bezorgen omdat het adres "onvolledig of onjuist" zou zijn. Ten eerste, als dit het geval is nadat de bestelling al vier weken te laat is, waarom wordt ik hier dan pas over gecontacteerd nadat ik een klacht heb gestuurd? Ten tweede, het adres kan niet completer zijn dan ik het nu heb opgegeven. Bij de enige entree van het gebouw zit een receptie die kan doorverwijzen naar het bedrijf en geadresseerde. Voorheen nog nooit een probleem gehad met bezorgers. Mijns inziens is dit een verzonnen excuus om verder uit te stellen en de nalatigheid goed te praten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wordans nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Jo-Jimmink

3 weken geleden - Het probleem is in het mailcontact op 17 augustus door Wordans bij hun koerierdienst gelegd. Zij hebben vermeld dat zij hun logistieke dienst een vernieuwde opdracht hebben gegeven de verzending op te pakken. Niet geheel tot mijn verbazing hebben wij nog steeds onze bestelling niet ontvangen. Het zit me tot hier met dit bedrijf. Kortom, vrijdag 25 augustus heb ik een mail gestuurd dat ze de bestelling, voor zover deze überhaupt al loopt, kunnen annuleren en dat ik het geld graag teruggestort zie, omdat ik het vertrouwen in het proces volledig heb verloren. Vandaag, maandag 28 augustus, reactie ontvangen. Er wordt geenszins ingegaan op het proces, laat staan dat er excuses worden gemaakt. Er wordt enkel vermeld dat de bestelling is geannuleerd en dat er een crediteringsverzoek is gegaan, die vrijdag rond 15u zal worden goedgekeurd. Hierna kan het nog twee weken duren tot het geld is teruggestort. Een beetje lang na al dit gedoe, maar prima, mits dit ook daadwerkelijk gebeurt. MAAR als klap op de vuurpijl het volgende bericht: "Houd er rekening mee dat omdat er wel verzendkosten gemaakt zijn de verzendkosten in mindering gebracht zijn op het te crediteren bedrag." Verzendkosten waarvoor?? Mij werd een kruk beloofd binnen 2-3 werkdagen en twee maanden later nog steeds niets bezorgd, binnen volledig buiten mijn schuld om, en nu moet ik nog verzendkosten betalen ook?? Hoe durft men dit nog zonder blikken of blozen te vragen. Hier gaan wij uiteraard NIET mee akkoord, dit ook nadrukkelijk laten weten. Ik ben werkelijk verbijsterd.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo-Jimmink