Klacht: zeer en zeer en zeer asosiaal rijgedrag in dordrecht van alle scooters

op 25 augustus 2017 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

ik ben zojuist thuisgekomen uit mijn werk ,parkeerde mijn auto ,ik stap uit en word letterlijk uit mijn schoenen gereden door een scooterkoereur van domino .dat is de zoveelste keer al .ik woon langs een dijk die heet noordendijk ik laat daar mijn honden uit ,dat is een uitren gebied voor honden ,ook daar word ik regelmatig uit mijn schoenen gereden .ik ben het zat hiermee ik ben al 3x bij domino geweest en de klacht voorgelegd .nu ben ik net weer geweest en ben even uit mijn bol gegaan ik pik het niet meer het moet afgelopen zijn .mijn nummer is 0646296518 ,overgens stond het pas geleden een artikel over het rijgedrag van domino scooters in de krant hier in dordrecht ,noordendijk en omgeving .ik wil persee contact hebben met de directie hierover ,politie is al ingelicht .zo spoedig mogelijk zou ik hier graag een reactie op krijgen .met vriendelijke groet rob kooreman ,ik ga vanaf nu opnamens maken terwijl ik de honden uitlaat .dan kunnenjullie zelf zien hoe en wat .het is hier geen crossterein of racebaan .

ik ben pas tevreden als er contact met me opgenomen is

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door maxxie