Klacht: Zeer Boos en ontevreden

op 05 oktober 2017 over CAK in de categorie

Beste CAK,

Ben zeer ontevreden over de gang van zaken.
Er gaan de laatste tijd veel dingen fout en ik ben daardoor de pineut.
Krijg een deurwaarder voor mijn deur voor een betalingsachterstand!!
Ben al maanden bezig met een duidelijk antwoord…..helaas heb ik die nu pas gekregen dankzij firma. Bosveld. De vragen die ik aan jullie stelden via de telefoon waarop ik GEEN antwoord kreeg kregen zij wel….heel erg vreemd want daardoor kwamen de kosten zeer hoog…..voor mij!!! Ik ben hier zo klaar mee….helaas ben ik afhankelijk van jullie maar dat geknoei moet eens afgelopen zijn…. In het verslag wat jullie mij en Bosveld gestuurd hebben is het een zooitje. Eerst werden de rekeningen netjes gedaan en verrekend……toen kreeg ik een telefoontje van jullie dat ik een betalingsachterstand had…… daarvoor een betalingsregeling getroffen van €15 extra p.mnd. Daar heb ik overigens nooit enig schrijven gehad hoe vaak ik ook gebeld had!!! Maar heb wel betaald…..volgens de persoon aan de telefoon was er helemaal GEEN regeling maar ik had wel elke maand €15.- extra betaald……sinds die tijd trekken jullie alles scheef want sinds die tijd gaat het ook gigantisch mis. Jullie berekeningen was gewoon niet uit te komen!!
Heel team van de firma Bosveld heeft het uiteindelijk wel voor elkaar gekregen. Schandalig!!!!
En dan moet IK het begrijpen?? Krijg ik ook nog een acceptgiro waarop staat € 22,60 die moeten nog betalen….heb ik gedaan….ik dacht toch even bellen…..krijg ik als antwoord wij sturen dat nooit. !!!!!! En verwachten jullie dat ik als gewoon mens het begrijpt terwijl jullie dat zelf niet eens doen. Ook te zot voor woorden dat jullie nu wel hebben toegegeven van de regeling €15.- extra in de maand niet aan mij maar aan de firma Bosveld maar nog steeds geen papier ontvangen van jullie. Nu staat er weer in mij account op jullie site periode 7 en 8 niet betaald…..eerst zeuren jullie over er staat geen kenmerken bij de betalingen….nu heb ik dat wel gedaan en weer trekken jullie de boel scheef…..en nummer. 8 heb ik nog niet eens ontvangen….ik stel voor dat jullie de boekhouding is beter up to date houden en niet dingen formulieren die niet kloppen.Jullie geven je fout toe maar ik moest betalen voor de kosten.
Jullie willen niet meewerken. SCHANDALIG!!!!!!

Wanneer ze mij de kosten terug betalen.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Turbo97