Klacht: Zeer bod en nogal scheef gedrag

op 28 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Afgelopen zondag ben ik broeken gaan shoppen in Zaandam met mijn vriend. Ik moest losse broeken halen vanwege een blessure aan mijn been. Nu heb ik al vele malen gehad dat ik broeken heb gehaald en de hangers zeiden dat het mijn maat was maar in de kleding stond wat anders. Ik let er dus wel goed op en had 2 broeken gepakt, toen mijn vriend, die blijkbaar niet van dit probleem afwist, een kort broekje pakte waarvan hij zei dat het mijn maat was, heb ik die ook gekocht. Ik heb maat 34, en toen ik thuis kwam wilde ik mijn broeken passen, wat ik niet in de winkel wilde doen vanwege mijn blessure. Toen bleek het korte broekje dus maat 42 te zijn! Vandaag terug gegaan om te ruilen en toen wilde ik ook meteen mijn klacht gaan indienen, mijn vriend vertelde de vrouw nog dat het zijn schuld was, maar de vrouw was erg bot. Ze wilde mijn klacht niet accepteren omdat het mijn schuld was “als ik klant was zou ik gelijk checken of de broek wel helemaal in orde is en dat deed jij niet, dat is dus jouw schuld want het is geen slimme actie” de vrouw weigerde dus mijn klacht te accepteren, terwijl de nieuw broek die ik vast had precies hetzelfde probleem had, verkeerde hanger. Ik ben praktisch een domme klant genoemd. Het is dus onze verantwoordelijkheid dat wij de goede maat pakken terwijl we het hangertje negeren dus. Doe dan geen stickertje op jullie hangertjes, want dit hoort niet onze fout te zijn.

Als de hangertjes bij de juiste maten hangen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elspoek1