Klacht: Zeer arrogante medewerkers Canal Digitaal

op 12 oktober 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1, Digitale TV

Jeetje wat worden we slecht behandeld door Canal digitaal
we hebben de eerst HD kastje maar het werkt voor geen meter
naar meer als een jaar over en weer bellen zeggen alle medewerkster iets anders dat is handig
Nu kregen vandaag te horen dat ons contract automatisch twee jaar verlengt is en we hebben geen ontvangst vreemd
Ik voel met als een klein kind behandeld worden en naar meerder malen te zeggen dat we willen opzeggen verlengen hun gewoon zonder toezeggen ons contract
Waar kan ik terecht voor mijn recht te halen ?

Dat mijn kastje vervangen wordt het heeft nooit goed gefunctioneerd
Tevens wens ik beter worden behandeld wanneer ik met klachten bel
Lukt dit niet wil ik mijn contract per heden opzeggen zoals ik al een jaar meld?

Ik wil graag tv kijken vandaar ons pakket maar ik krijg geen HD ontvangst??? Vreemd

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 06 november 2012 om 14:32 geantwoord

Beste,

Wij hebben u in een mail uitgelegd wat u voor stappen kunt ondernemen. Wij sluiten bij deze de klacht af.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15 ct per minuut).

Webcare Team CanalDigitaal

8 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Portorico1