Klacht: Zeer agressieve en onvriendelijke personeel

op 05 juli 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben 29 juni jl. boodschappen gaan doen bij de AH XL in Ede. Mij werd verteld dat de koffiecups van Nescafé d&g in de aanbieding was waardoor ik meteen koffie ben gaan halen aangezien ik een koffieliefhebber ben. Na afrekening van de koffie was ik onderweg richting mijn auto. Ik werd zeer agressief en onvriendelijk bejegend door een personeelslid van uw filiaal.

Mij werd mijn vrijheid ontnomen door mijn weg naar de uitgang te blokkeren. Eveneens werd ik op zeer intimiderende toon gewezen op het feit dat de koffie niet in de bonus zou zijn en dat de korting alleen in combinatie met het koffiezetapparaat zou gelden. Hier had ik absoluut geen weet van.

Ik ga er als klant vanuit dat de kassa de juiste prijs en combinatie aangeeft. Dit is niet meer dan normaal.

Ik mocht de winkel niet verlaten en op dreigende wijze is mij verteld dat ik de betaalde koffie terug moest geven. Wat een lef!! Dit is minachtend en een scheme vorm van vrijheidsberoving.

De manier waarop ik ben aangesproken is alsof ik de koffie had gestolen, terwijl ik mijn betaalbewijs notabene van uw filiaal heb gekregen. Deze bon voeg ik tevens bij mijn klacht.

Alsof het niet erger kon is mij een compromis geboden door mij 6 pakken koffie te geven en de rest in te leveren. Dit mocht namelijk wel. Erg tegenstrijdig!! Het is maar dat ik mijn kind moest ophalen van school en geen tijd had om verder in discussie te gaan. Want ik was het hier absoluut niet mee eens!!!

Er rest mij niets meer dan nieuwsgierigheid wat uw medewerker van plan was te doen indien ik had geweigerd om mijn betaalde koffie in te leveren. Voor vrijheidsberoving kun je aangifte doen. Ik heb netjes betaald voor het product. De koop was rond en zoals niet meer dan normaal liep ik naar buiten in het overdekte centrum. Het is niet mijn fout dat jullie kassa geen combinatie korting maakt. Ik hoop dat u mijn frustratie en ongenoegen begrijpt. Zo dient een klant die haar leven lang boodschappen doet bij de AH nimmer te worden bejegend.

Volledigheidshalve is de gewenste oplossing dat ik mijn betaalde koffiecups alsnog geleverd krijg en dat er in het vervolg op een klantvriendelijkere manier met klanten wordt omgegaan.

In afwachting op uw spoedige reactie, verblijf ik,

N. Saïd

Ik wil mijn betaalde koffiecups terug. En dat er voortaan wat vriendelijker met klanten omgegaan worden!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nasira said