Klacht: ZEEEER SLECHTE SERVICE

op 26 augustus 2016 over Personeelsvoordeelwinkel.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Heel vaak defecte, gebruikte en verkeerde (kleur) van artikelen geleverd gekregen. Lange levertijden en dan ineens een email ontvangen dat producten ineens niet meer geleverd worden. Ook lang op mijn geld moeten wachten tot ik het terug kreeg. Ik moest er zelfs heel vaak achteraan bellen. Slechte doorvoering richting AFterpay. Het ergste van alles is dat het PERSONEEL 1E keus heeft en na gebruikt te hebben sturen zij de defecte en gebruikte artikelen naar de klanten. Dit is door een betrouwbare bron (eigen personeel) verteld. DUS MENSEN WEES GEWAARSCHUWD. NIETS MEER AANSCHAFFEN VAN PERSONEELSVOORDEEL WINKEL. ZIJ BESTELEN JE WAAR JE ZELF BIJ STAAT.

NOOIT NOOIT NOOIT NOOIT

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Personeelsvoordeelwinkel.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Personeelsvoordeelwinkel.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Personeelsvoordeelwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Personeelsvoordeelwinkel.nl

Heeft op 11 april 2017 om 13:06 geantwoord

Deze klacht is inmiddels verouderd, echter willen wij via dit platform alsnog een reactie plaatsen.

Erg vervelend dat u onze service op deze manier ervaren heeft! Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. We willen wel graag aangeven dat wij ons niet herkennen in de situatie die geschetst wordt, dit is niet hoe wij bij de Personeelsvoordeelwinkel met onze klanten omgaan.

Wij hebben nog steeds vaak contact met u en gaan er vanuit dat we hebben laten zien dat we verbeterd zijn in onze service, richting u en onze klanten!

Personeelsvoordeelwinkel

Alle klachten die gemeld zijn door GEENID