Klacht: ze zoeken naar defecten om je op kosten te jagen. En ze repareren niet eens goed je probleem.

op 21 januari 2014 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb sinds een half jaar een samsung galaxy s4 van vodafone. Vlak voor oud en nieuw merkte ik dat mijn wifi stuk was. Ik naar Vodafone bellen. Die zeggen: ja wij werken met Dynalogic, neem contact met hun op. Nou ik dat doen. Afspraak gemaakt voor het ophalen van mijn telefoon. Zo gezegd, zogedaan. Ik kreeg een leentoestel. Drie maal raden. Deze was stuk. Ik bellen met Dynalogic. Nieuwe afspraak om een vervangend toestel te krijgen voor de leentoestel. (dit schiet op). Zo gezegd, weer zo gedaan.
Na 1,5 week gewacht te hebben op mijn eigen toestel. Een nieuwe afspraak gemaakt zodat mijn telefoon weer terug bezorgd werd.

Mijn wifi werkte weer… voor niet eens een week… Ik weer bellen met Vodafone. Als de telefoon 3x voor hetzelfde probleem gerepareerd is en het dan nog heeft, dan krijg je een nieuwe telefoon.
Ik weer een afspraak met Dynalogic gemaakt om de telefoon op te laten halen. De koerier kwam weer op tijd. Daar heb ik echt geen klachten over.

Nu kreeg ik na een week een brief thuis over de prijsopgave van de reparaties… WTF?!
Nou wat bleek. Het display zou vervangen moeten worden. 229 euro!!

Ik bellen. Mijn toestel was onbeschadigd, alles werkte op de wifi na. Wat zei Dynalogic: “Ja logisch dat u de schade niet zag. Die zou ik ook niet zien. Maar als je met het speciaal licht met een bepaalde hoek schijnt, dan zie je een barst. Maar we maken alleen de wifi als het scherm ook vervangen is. Wij mogen geen half werk leveren.”

Nu was ik met stomheid geslagen. een barst die ik niet zie, maar hun ook niet, alleen onder bijzondere omstandigheden, moet dus eerst gemaakt worden voor belachelijk veel geld. Pas DAN wordt het probleem gefixt wat bij de eerste reparatie al gemaakt had moeten zijn.
Vraag 1. Waarom zien jullie deze schade nu pas en niet bij de eerste reparatie?
Vraag 2. Waarom zoeken jullie zo nauwkeurig naar “defecten”, die er niet toe doen??
Vraag 3. Waarom fixen jullie het orginele probleem niet zoals was afgesproken? Een barst in het scherm heb ik nooit aangegeven bij hun en wil ik niet eens gemaakt hebben (al had het er gezeten en had ik het gezien!)

Kortom ik mag nu geld gaan betalen voor een defect, wat geen defect is. Zo betaal ik geld aan hun en fixen ze een probleem wat eigenlijk kosteloos had moeten gebeuren omdat het binnen de garantie viel.

Ik haat dit bedrijf. Ik heb al aangekondigd dat ik weg ga bij Vodafone. Mij zijn ze kwijt als klant!!!

Nieuwe telefoon (kosteloos!) of ontbinden van het contract, dan mogen ze de telefoon houden. Ik ga wel naar een nieuwe provider.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2014 om 15:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Uw melding op klacht.nl is helaas aan onze aandacht ontschoten, waarvoor onze excuses. Wij nemen iedere melding serieus, aangezien servicegerichtheid bij Dynalogic hoog in het vaandel staat en opdat wij hiermee onze dienstverlening naar een hoger niveau kunnen tillen. De afgelopen periode hebben wij de strategie rondom het behandelen van klantfeedback onder de loep genomen en zijn wij tot de constatering gekomen dat we de site klacht.nl toevoegen aan de verwerking en terugkoppeling hierop gaan voorzien. Feedback die wij in de tussentijd ontvangen hebben via ons customer contact center (telefonisch of per mail) of via de door Dynalogic verstuurde klant enquête is wel actief en adequaat gebruikt om u als klant te helpen en onze dienstverlening te verbeteren.

Naar alle waarschijnlijkheid is de urgentie van uw melding inmiddels verlopen (en/of reeds naar tevredenheid behandeld), maar we willen u graag wel nog van een korte inhoudelijke reactie voorzien.

Aangezien uw melding een reparatie betreft willen wij u doorverwijzen naar questions.nl@dynafix.com zij repareren de telefoons en kunnen u verder helpen hiermee.

Vanzelfsprekend kunt u altijd met ons contact opnemen via het emailadres afspraak@dynalogic.eu voor een reactie, melding, vraag, of suggestie.

Dynalogic

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door kiarahond