Klacht: ze zijn zo moeilijk te bereiken terwijl ik een probleem wil oplossen me zorgen maak over hoge extra kosten bij een onterechte incasso.

op 27 april 2016 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Na een incasso die niet lukte kregen we een aanmaning en een nieuw machtigings-formulier.
Er was onduidelijkheid omdat niemand zich bewust was van de incasso van EWP. Die was er na bellen uitgelegd, ( er wordt 1 cent gestort met een melding wanneer de incasso komt, maar tegenwoordig krijg je geen afschriften en zoiets zie je dus niet als je dat niet weet) Wanneer je belt krijg je aardige mensen, maar niet de mensen van de administratie, dus je moet mailen.
Incassomachtiging opgestuurd per mail (11 april), en de machtiging is in orde en de account staat weer op groen ( 14 april). Ik heb gevraagd welke bedragen er nog open staan, zodat er voldoende saldo is, omdat de incasso altijd op 15 van de maand gebeurt. Daarop heb ik geen antwoord meer gehad, behalve dat er een bedrag van € 18,75 open staat, maar ze hebben 15-4 geen incasso gedaan.
Nu krijgen we een mega hoge rekening van Liquida, van een bedrag van €12,75 waarvan wij niet op de hoogte zijn gebracht middels een mail of brief, dat geïncasserd had kunnen worden, na de machtiging, omdat de incasso op groen staat. ( dat is zowel per mail als aan de telefoon bevestigd) Een en ander gaat langs elkaar heen, er staat een mega hoog bedrag ( €12,25 wordt €72,81, wat natuurlijk zonde van het geld is.
Van zowel Liquida, die ik 22-4 heb gebeld; niet in het systeem zeid te kunnen, me zouden terugbellen op 25-4, als van EWP, die ik nogmaals gemaild heb krijg ik maar geen antwoord en duidelijkheid.

Ik wil zo graag iemand spreken om het probleem op te lossen.
Iemand die wél in alle gegevens kan kijken en kan zorgen dat die incasso van Liquida van 18 april ingetrokken wordt, omdat die na de geaccepteerde machtiging voor incasso (14 april) is gestuurd.
De bijkomende incasso- kosten van EWP zijn al zo buiten verhouding voor een telefoontoestel-verzekering en een dure les, maar dit ook nog, wat vóór 28-4 betaald moet zijn of anders nog meer finaciële ellende gaat echt te ver.

Verder denk ik dat EWP beter een bericht kunnen sturen per sms dat ze gaan incasseren ipv een melding bij een storting

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EWP European Warranty Partners SE in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mi T