Klacht: Ze zijn onbereikbaar

op 28 juni 2019 over Online in de categorie Alles-in-1

Ik heb een vraag over mijn rekening maar ze zijn onbereikbaar, ik heb langer dan 20 min aan de telefoon gehangen en kreeg niemand te woord maar ze laten je wel wachten.
De chat precies zelfde verhaal, laten je wachten maar niemand staat je echt te woord behalvw wat is je postcode en huisnummer. WT te doen?

Een bedrijf moet bereikbaar zijn voor zijn klanten, ik ben zeer ontevreden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Online in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online

Heeft op 03 juli 2019 om 17:51 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Monaism

1 jaar geleden - Goede dagIk heb een thuisinternet abonnement en sinds kort betaal ik voor maximaal internet ECHTER mijn snelheid van 100mb die ik al had is naar 10%verlaagd lijkt het , bereik valt weg mijn wifi bereik is heel slecht opeens sinds ik een klacht heb ingediend over de prijs. Ik betaal netjes en ik verwacht wat me wordt beloofd . Wilt u aub ernaar kijken waar het problerm zit.! Graag hoor ik van u wat beteikbaarbaarheid van online.nl is de slechste die ik ooit heb ervaard.In afwachting A ismaili

Reactie van de melder van de klacht Monaism

1 jaar geleden - Ik betaal voor 100mb snelheid maar ik heb ontdekt dat ik maar 19 tot 20 mb upload snelheid heb en bovendien valt mijn wifi sinds 1 week continue weg , Als mijn probleem niet opgelost wordt zal ik juridish stappen nemen om deze abonnement eerder stop te zetten zonder bijkosten. Ik hoir te krijgen waarvoor ik betaal. Grt A Ismaili

Heeft op 12 juli 2019 om 12:51 geantwoord

Er is geen oplossing aangeboden, mijn Internet is duurder en trager geworden sinds ik een klacht heb ingediend. Al paar dagen ervaar ik traag internet en valt zelfs weg. Is dat internet maximaal??

Reactie van de melder van de klacht Monaism

1 jaar geleden - Ik verwacht een eerlijke oplossing of ik zal juridich stappen maken en abonnement eerder stopzetten want ik krijg niet waarvoor ik betaal.

Alle klachten die gemeld zijn door Monaism