Klacht: ze vragen je een voorstel te doen en gaan vervolgens loonbeslag leggen!!!

op 04 november 2017 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

ik bleek een oude schuld 21 jaar geleden te hebben die al aardig was opgelopen naar ruim 8 duizend euro. ik heb bij de rechter bezwaar gemaakt ivm verjaring. helaas werd ik in het ongelijk gesteld en moest een voorstel doen tot afbetaling. de 150 euro ( wat de normale termijnen zouden zijn van die lening stelde ik telefonisch voor) ik moest wachten op reactie van de eiser. eerst volgende is dat ik een brief kreeg met een loonbeslag van ruim 3x zoveel!!! 450 euro per maand en mijn vakantie geld totdat het afbetaald is. ik weer bellen maar heel cru niks aan te doen en ze hangen op. daar ik meer betalingsverplichtingen heb, zeggen hun beslagvrije voet en daarmee klaar je doet het er maar mee. nu loopt dat al een aantal maanden en heb financieel weer erg moeilijk ook mijn relatie lijd eronder, wij hebben de afspraak ieder 50% van de vaste lasten en die kan ik nu niet meer waarmaken. ( de reden voor deze regeling is dat ik met oude schulden de relatie in kwam , op deze schuld na nu alles netjes geregeld en afbetaald, en hij schuld vrij de relatie in kwam) hiervan wilde syncasso ook niets weten. ben nu opzoek of ik hieraan niks kan veranderen.

ik zou tevreden zijn als ze de maandlasten terug zouden draaien naar 150 per maand, wat ook de aflossing van het krediet had geweest en via automatische incasso en niet als beslag.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

3 jaren geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SHoppe