Klacht: ZE REAGEREN NIET

op 20 december 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik had mijn laptop voor de tweede keer naar de reparateur en ik ben zeer ontevreden over de service. Ik had een e-mail gestuurd naar dynafix om te vragen over mijn laptops reparatie maar ik heb nog geen email terug van dynafix of campusshop en ik wil mijn geld erug van mijn laptop, Ik heb het 2 keer ingehouden met de slechte kwaliteit van de [LENOVO LEGION Y720] maar deze keer is het klaar. Ik heb mijn laptop nodig voor mijn opleiding en deze bedrijven verpesten het voor mij.

Als ik mijn geld terugkrijg van mijn laptop

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 21 december 2017 om 09:54 geantwoord

Geachte klant,

Daar wij een reparatiebedrijf zijn en alleen reparaties uitvoeren kunnen wij u niet voorzien van de door u gewenste oplossing. Op het opgegeven iRMA nummer (en bijbehorend serienummer) kunnen wij tevens maar 1 reparatie (iRMALENO15130181) terugvinden. Mocht u nog steeds problemen ervaren met uw notebooks, dan kunnen wij u alleen adviseren om deze opnieuw aan te melden ter reparatie zodat wij hier naar kunnen kijken voor u. Wanneer u een andere oplossing wenst kunnen wij u alleen maar adviseren om contact op te nemen met de fabrikant van de notebook.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dynafix Wecare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door Naijeru