Klacht: Ze plegen fraude met audio band en

op 20 februari 2018 over Puzzelbrein in de categorie Tijdschriften

Als ze mij vrouw vragen voor abonnement ze herhalen dat het gratis is en daar gaat mij vrouw mee accord . Maar als je audio band beluistert mij vrouw op de vraag van ( gaat u mee akoord dat u bij ons na 1 maand proef termijn abonne worden ?)zeg mij vrouw ((ja dank je wel ) ik denk dat audio opname van hun geknipt en geplakt is en ze frauderen er mee

Als ik niks moet betalen want ik vind dit een kromme zaak

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Puzzelbrein over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Puzzelbrein in behandeling genomen

Bericht van Puzzelbrein

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Puzzelbrein een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Puzzelbrein

Heeft op 21 februari 2018 om 08:57 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mmehdi