Klacht: ze maken heel veel fouten richting zijn klanten en daar zijn de klanten de duppen vanduppen van

op 16 februari 2018 over Total in de categorie Tankstations

eerste keer 5 x automatische incasso formulieren in moeten vullen voor het incasseren goed ging.
in het 2 de jaar wert in januari alleen maar stroom geincaseerd ??
Ik belde 5 x op dat dat niet klopte.
ze zouden het in orde maken niet dus want de volgende maand ging alleen maar weer stroom af geen gas???
na 6 mailtjes hoorde ik nog steeds niets.
oja als je hun een mail stuurt duurt het 7 dagen a 10 dagen voor je pas antwoordt krijgt van hun( dus als je dringende zaken hebt wordt dat een groot probleem terwijl een echte stroom en gas leverancier meestal je de zelfde dag antwoordt krijgt)
na 7 maanden kreeg ik van hun een mailtje dat ze eindelijk achter kwamen dat er iets niet goed zat( dus ze werden wakker na 7 maanden diep triest)
ik maakte met hun de volgende afspraak dat ze per maand 88 euro extra mochten in houden tot de gas rekening betaalt was.
2 dagen later incasseerde hun het volledige bedrag?????
Ik weer gebeld en in opdracht van hun manager kon ik het bedrag terug halen.
Ik was het erg zat aan het worden dus wilde ik onder het contract uit.
Met veel praten bellen met hun kreeg ik het klaar met als afspraak dat ik de gas rekening niet hoefde te betalen.
En omdat hun na de 7 de maand 200 euro gingen incasseren???betaalde ik dus te veel kreeg ik achter af gezien geld terug na 5 maanden maar moest ik wel 5 weken op wachten.
Na dat ik bij een nieuwe gas en stroom leverancier 3 maanden later kreeg ik in eens herinnering dat de gas rekening nog niet voldaan was?
Weer gebeld 6 x dat de manager mij dat kwijt gescholden had maar nu gaf hij te kennen dat dat niet klopte dus kon ik toch nog de gas rekening betalen kl…. dat ze zijn.
Ga nooit met hun in zee want je krijgt als klant een hoop fouten op je nek die hun veroorzaken en die jij moet oplossen en ze blijven fouten maken zie maar ben enkele maanden weg komen ze weer.
Ik heb ze nu gewaarschuwd als ze weer een mail sturen of mij bellen stap ik naar de rechtsbijstand om hun een rechtszaak aan te spannen omdat hun maken fouten en de klant mag het oplossen

nooit want ze blijven fouten maken ondanks 1000.000 excuses

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rickie40