Klacht: ze leveren gehoorappaten die niet werken ik ben 20x terug weest werken niet

op 20 mei 2021 over Beter horen in de categorie Zorghulpmiddelen

hoi ik ben ronald bavelaaar zit bij beter horen leiden breestraat ik heb mijn gehoorapparaten nu al 1 jaar en als ik heb hoor ik niet en valt geluid weg als ik buiten ben en moet tv harder zetten met ouden gehoorapparaten hoef ik dat niet en hoor ik haar en hoor me eigen stem ook nog gewoon ik ben zo ontevredene over het product wat hebben gegeven aan mijn ik wil schadenvergoeding of iets wat ik wil eigenlijk na zo veel toch ver wachten ik was 4 jaar oud toen ik daar kwam nu ben ik 32 02-07-1988 geboren vanaf mijn 4 jaar kwam ik daar ik heb autisme en werkloos door ziekte ik hoop dat jullie me kunne helpen ik ben het zat dat meer op tafel liggen dan in mijn oor zitten ik heb wel nodig ik heb nu 14 jaar oude gehoorapart in die wel goed werkt en het hard laat zijn ik kan doof met gebarentaal er bij dat is de toekomst maar nu er nog hulpmindellen zijn verwacht je toch dat goed werk maar nee dus ik ben het zat na zo veel maanden geweest te zijn elke keer terug

als ik een ander merk of een ander oplossing krijg wat wel werkt en niet zo duur of een schadenvergoeding dat nieuwe krijg of ander waar 0 euro aan hoeft te betalen dat vind redelijk ik ben het zat dat ik steeds terug en buiten kom dat het niet werkt ik hoop dat ze mee werken beter horen leiden ik ben ronald 02-07-1988

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter horen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter horen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter horen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter horen

Heeft op 17 juni 2021 om 11:59 geantwoord