Klacht: Ze laten je gewoon in de ellende zitten

op 09 maart 2020 over Fresch Real Estate in de categorie Verhuur, Woningcorporaties

HUUR NOOIT EEN WONING BIJ FRESCH REAL ESTATE❗❗❗❗

Altijd gezeik met service. Heb al meerdere keren de huurcommissie in moeten schakelen (en gelijk gekregen) omdat ze je gewoon in de ellende laten zitten!
Lekkages, afbrokkelende stukken beton, ze doen gewoon helemaal niets!

Sinds de verbouwing van het pand boven mijn woning (ook van Fresch Real Estate) heb ik last van een defect aan mijn aluminium systeemplafond ij mijn woonkamer. Er zit ergens iets niet goed waardoor het plafond op een bepaalde plek, als mijn bovenburen door het huis lopen (en dat doen ze nogal veel), vreselijk piept. Het geluid gaat door merg en been en komt boven mijn tv uit.

Ik heb dit aangegeven via de mail bij Fresch Real Estate met een geluidsopname erbij en Fresch zegt doodleuk dat dit bij de normale woongeluiden hoort. NEE, HET IS EEN DEFECT AAN HET PLAFOND VAN DE WONING DIE IK BIJ JULLIE HUUR❗❗
Nogmaals het probleem uitgelegd, krijg ik een link doorgestuurd van een site waar ik een geluidsmeting a €450,- kan doen. Die ik zelf mag gaan betalen!
Ze komen niet eens kijken! Ze schuiven het probleem en de daarbij behorende kosten gewoon af op de huurder! ABSURD!

Wil je zeker weten dat je NIET geholpen wordt bij problemen? Dan moet je bij Fresch Real Estate zijn.
Wil je wel normale service? BLIJF HIER DAN HEEL VER UIT DE BUURT!

Zodra het probleem is opgelost.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fresch Real Estate nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AnneLima83