Klacht: Ze houden zich doof

op 12 juli 2016 over Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in de categorie Incassobureaus

Ik heb een bedrag betaald (de hoofdsom) voordat er een zitting plaatsvond. De zitting ging door en nu kwam de deurwaarder met een brief wat er nog betaald moest worden. Tot mijn grote verbazing begonnen ze met de hoofdsom en dan kosten etc
Ze zeggen dat ik niet op tijd de betaling had gedaan. Wel dus en ik heb het bewijs ervan naar de deurwaarder gemaild.
De opdrachtgever wist niks van een betaling en had ook nog geen geld ontvangen van Janssen en Janssen. Ik heb de opdrachtgever telefonisch gesproken.
Zij gaven mij het advies het bewijs van betaling te mailen aan de deurwaarder.
Maar hoe vaak ik Janssen en Janssen ook vraag om erop te reageren, het blijft stil. Ik vind dit niet netjes. Heb al tig keer gevraagd: wilt u aub reageren.
Zo ga je niet met mensen om.
Krijg het gevoel dat ze het geld in eigen zak steken.

Janssen en Janssen moet menselijk worden.
Mensen krijgen niet voor niks een achterstand van het één of ander.
Alles wordt duurder en duurder behalve ons inkomen.
Nu hebben we ook nog eens de pech dat we een ernstig auto ongeluk hebben gehad. En eigen zaak. Niet werken is geen inkomen, dus financieel zitten we lastig. We zijn maanden aan het herstellen geweest.
En ik zou het op prijs stellen als ze reageren op vragen van mensen die mail sturen.
Reageren op mailtjes etc lijkt een moeilijk iets voor hen te zijn. Wij zijn nl niet de enige die hierover klagen.
Heb al info opgezocht bij welke instantie ik een klacht kan neerleggen. KBvG daar kun je een klacht indienen.
Dus als ik vandaag geen reactie op mijn mail krijg denk ik er sterk over een klacht in te dienen.
Hoop dat er meer mensen dat dan ook doen over deze deurwaarder.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janssen & Janssen Gerechtsdeurwaarders

Heeft op 12 juli 2016 om 14:20 geantwoord

Klager wil - terecht - antwoord op zijn mail, en dat antwoord is inmiddels al verstuurd. Wij streven doorgaans naar antwoord binnen 5 werkdagen, en dat is ook hier gelukt. De hoofdsom is inderdaad voor zittingsdatum ontvangen, maar helaas is niet het volledige bedrag betaald. Eiseres maakt ook aanspraak op de gevorderde incassokosten en rente. Gelet op de omstandigheden en om nog verdere kosten te voorkomen is een betalingsregeling voorgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudie67