Klacht: Ze hebben mijn pakket beindigd en mijn kaart disabled…

op 08 mei 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Fantastische actie! Als klant van Ziggo en Vodafone krijg je een extra pakket. Dat doen we.

Dus ik online kijken. Heb ik TV Extra. Dat staat dus nergens in het zenderpakket. Nee das heel oud… Dus maar gekozen voor pakket L. Krijg ik een mail dat ik die kanalen al heb en maar even moet bellen om het op te lossen. Geen probleem toch, we bellen even. Zou binnen een paar uur werken.

Na een paar dagen werkt het nog steeds niet. Dan dus nog maar een keertje bellen. En wat blijkt?

Ze hebben mijn pakket TV Extra beindigd en mijn kaart disabled…

Ja zou opgelost worden. Duurt alleen wel 3 dagen.

Dat is toch compleet van de zotte. Hun fout. Geven ze ook zelf toe. Ik heb nergens opdracht voor gegeven. Maar hun fout oplossen??? Als klant moet je maar gewoon 3 dagen wachten.

Ik overweeg serieus om nu alles op te zeggen en ergens anders klant te gaan worden.

Ze moeten per direct het probleem oplossen. Ik moet niet 3 dagen moeten wachten. Dat is onacceptabel. Het is niet mijn fout. Nu maakt ze mij de dupe van HUN fout.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niet_blij_met_Ziggo