Klacht: Ze doen niks meet dan oplichting

op 01 mei 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Ik ben al sinds 2012 bezig met rechtzaken deurwaarders en bedreigingen die ik krijg van BeUp. ik snap niet dat dit door kan blijven gaan zolang al bezig en nog steeds actief kijk uit en ze doen zelfs contract vervalsen pas op

Als het bedrag word kwijt gescholden

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BeUp over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BeUp in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BeUp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BeUp

Heeft op 02 mei 2017 om 13:47 geantwoord

Beste,

U geeft aan dat BeUp het contract vervalst heeft. Om dit uit te sluiten hebben wij een onafhankelijk bureau ingeschakeld die een indicatief schriftkundig onderzoek heeft ingesteld naar de echtheid van uw handtekening. Zij hebben geconcludeerd dat er geen twijfel is aan de authenticiteit van de handtekening. Hier bent u toentertijd ook van op de hoogte gesteld en wij hebben u voorzien van deze informatie. Het is jammer te vernemen dat u wederom dit standpunt inneemt.

BeUp is geruime tijd geleden genoodzaakt geweest haar vordering uit handen te geven aan een Gerechtsdeurwaarderskantoor. Wij verzoeken u vriendelijk contact met hen op te nemen voor verdere afhandeling van het dossier.

BeUp Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Jim010