Klachten over BeUp

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over BeUp en kunt u zien welke klachten BeUp reeds opgelost heeft. Mocht u ook een klacht... Lees meer >

66% van alle klachten opgelost. Nog 47 klachten nodig voor een plaats in de categorie Marketingbedrijven

66%
3 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
2 klachten opgelost
1.0 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Misleidende verkoop zou eenmalig 289,00 betalen plus aansluitkosten bleek 289,00 per maand te zijn heb geld terug laten storten. Na ongeveer 1jaar later deurwaarder. Rechtzaak verloren moet 9000,00 euro aan misgelopen btw betalen. Heb de website nooit gezien ,bij de... Lees meer

einde contract

Klacht van op 21 september 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Ik heb in oktober 2013 een contract voor 48 maanden afgesloten. In oktober 2015 komen ze weer langs en willen het contract aanpassen onder de naam MKB click service. Dus toen is het contract aangepast onder de naam MKB click service,... Lees meer

Beloven veel, resultaat is echter zeer onder de maat!

Klacht van op 29 maart 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Ook wij hadden hoge verwachtingen van BE-UP/Proximedia echter, de resultaten van de verrichte inspanningen van deze zijn wel zeer onder de maat. Let op: in de overeenkomst wordt niet gesproken over een aantal te behalen resultaten echter, men doet een inspanning... Lees meer

Wurgcotract Proximedia/MKBclickservice

Klacht van op 27 januari 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Bij proximadia hebben wij een contact afgesloten van 48 maanden. Die klacht dient als volgt: - Geen aanpassingen worden er gedaan (zwaar verhouder en wij betalen maar) - Nooit een oplevering heeft er plaats gevonden - Slechte hosting (onze webshop heeft een... Lees meer