Klacht: einde contract

op 21 september 2017 over BeUp in de categorie Marketingbedrijven

Ik heb in oktober 2013 een contract voor 48 maanden afgesloten.
In oktober 2015 komen ze weer langs en willen het contract aanpassen onder de naam MKB click service. Dus toen is het contract aangepast onder de naam MKB click service, er staat duidelijk onder het contract het vervangt het contract in 2013. Nu zeggen ze dat het contract vanuit 2015 weer voor 48 maanden is afgesloten.
Ze doen helemaal niets voor onze website, innen alleen maar geld

Ik wil gewoon stoppen met Beup of MKB click sevice,

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BeUp over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BeUp in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BeUp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BeUp

Heeft op 04 oktober 2017 om 15:52 geantwoord

Beste heer Dasselaar,

Wij vinden het spijtig dat er bij u een misverstand is ontstaan. Daarom hebben wij u uitgenodigd voor een gesprek op ons kantoor. Hierin hebben wij u onze kant van het verhaal verteld en u geprobeerd uit te leggen waar het misverstand over de resterende looptijd waarschijnlijk is ontstaan. Tijdens het gesprek hebben we u meerdere voorstellen gedaan en goed naar het contract gekeken. U geeft aan dat wij niks doen voor uw website, dat klopt. We hebben alleen een contract voor het online adverteren via Google. Voor het goed functioneren van uw website zijn wij niet verantwoordelijk. Wel hebben wij u tijdens onze bespreking aangeboden om tegen gereduceerd tarief een nieuwe moderne webshop te maken zodat de online advertenties beter resultaat zullen hebben, u gaf aan uw website niet te willen veranderen.
U bent tot nu toe op geen enkel voorstel ingegaan. Dat zien wij graag anders, wij willen tot een goede oplossing komen. Daarom willen wij u graag nogmaals uitnodigen bij ons op kantoor, zodat wij het samen kunnen oplossen.

BeUp

Heeft op 04 oktober 2017 om 17:17 geantwoord

Ik ga niet verder met een firma die mij belazerd heeft, ze zeggen dat het alleen een contract was voor naamsverandering en dan luizen ze mij nogmaals met 24 extra maanden aan een nieuw contract.

Alle klachten die gemeld zijn door Evert van Dasselaar