Klacht: Ze blijven ons benaderen

op 14 februari 2018 over Streya in de categorie Reclame

Onlangs hebben wij een klacht ingediend richting Strya, waarop wij nu wederom worden gebeld. Ze dreigen met een advocaat en belagen ons bedrijf met mail over onjuiste berichtgeving over de organisatie Strya.nl. Inmiddels zijn wij met onze eigen advocaat in gesprek, hebben een bericht richting het tv programma Radar gedaan en ons is geadviseerd aangifte te doen tegen deze partij. Wij raden andere gedupeerden aan het zelfde te doen en uw frustraties vooral op het internet van u af te schrijven. Anderen moeten worden gewaarschuwd en deze partij moet worden gestopt !

Wanneer ze onze facturen crediteren en het geld hebben terug gestort. Waarna justitie deze mensen halt toe roept!!!!.

Bericht van Streya

8 maanden geleden - Geachte, Zoals wij in uw klacht hiervoor al aangegeven hebben, hebben wij u geprobeerd te bellen om tot een oplossing te komen. U hing echter direct de telefoon op. Vervolgens hebben wij u gesommeerd om de onrechtmatige berichten te verwijderen en verwijderd te houden omdat u uw berichten niet daarin onderbouwd en omdat het niet overeen komt met de waarheid. Tevens is het verspreiden van smaad en laster strafbaar (artikel 6:95 BW) en geeft de wet de mogelijkheid om schadeloos gesteld te worden (artikel 6:96 & 6:106 BW) door partijen die zich hier schuldig aan maken, zoals u met uw vorige bericht gedaan heeft. Er is nu meerdere keren naar u gecommuniceerd dat we gezamenlijk naar een passende oplossing willen zoeken maar u accepteert dit helaas niet omdat u uw bewijzen niet wilt afgeven. Het bevreemd ons dan ook dat u tot op heden uw beweringen niet wilt onderbouwen, aangezien dit hoogstwaarschijnlijk kan leiden tot een creditering indien u gelijk heeft. Tevens willen wij u mededelen dat het doen van valse aangifte ook strafbaar is (artikel 188 Wetboek van Strafrecht). Wij stellen u dan ook nog eenmaal in de gelegenheid om tot een passende oplossing te komen. Wij verzoeken u dan ook eventuele bewijzen naar ons toe te sturen zodat wij op basis daarvan kunnen beslissen of de overeenkomst dan wel niet rechtsgeldig gesloten is. Mocht dit niet het geval zijn dan zullen wij uiteraard gaan crediteren. Wij zien dan ook geen contact momenten van u waarin u ontevreden bent. Het eerste contact moment was omdat u te laat was met uw betaling en het tweede contact was omdat u vervolgens dubbel betaald had en wat wij direct naar u terug gestort hebben. Vervolgens begint het contact pas nadat uw overeenkomst verlengd is. Tevens is het zeer belangrijk om de bedrijfspresentatie up to date te houden en volledig in te vullen. Presentaties met minimale inhoud zullen door onze bezoekers snel worden overgeslagen. Om alsnog tot een passende oplossing te komen vernemen wij graag het volgende: * Wat is er door de verkoper aan u verteld en heeft u hier eventueel bewijs van; * Waar bent u precies ontevreden over en wanneer ontstond dit; * Heeft u deze onvrede direct medegedeeld en op welke wijze heeft u dit gedaan: *Heeft u gebruik gemaakt van uw garantie zoals beschreven in de algemene voorwaarden of heeft u deze niet bekeken; *Heeft u op tijd opgezegd om zodoende niet automatisch verlengd te worden; Indien er niet van u vernomen word gaan wij ervan uit dat u geen oplossing wilt zoeken en kunnen wij niets voor u doen. Wij gaan er echter niet van uit dat u geen oplossing wenst en zien uw bericht dan ook graag tegemoet.

Alle klachten die gemeld zijn door www.jt-autobekleding.nl