Klacht: Ze blijven maar incasseren

op 26 januari 2014 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Al ruim een jaar geen lid meer, lid geworden tegen wil en dank, overname Club Sportive en zat ik vast aan Fit4Free (kan helemaal niet maar ja), nog steeds proberen ze geld te incasseren, tot wel 160 euro terwijl ze nergens recht op hebben. Rekening geblokkeerd maar soms wisselen ze van rekening nummer. Echt maffia praktijken, heeft niets met normaal ondernemerschap te maken. Diefstal, lastigvallen, oplichting

Aanpakken van deze organisatie.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over fit for free

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over fit for free nog niet in behandeling is genomen.

fit for free

Heeft op 25 maart 2015 om 10:56 geantwoord

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op Klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via Klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, mail dan naar webcare@fitforfree.nl en we nemen spoedig contact met je op!

Het Webcare team van Fit For Free.

Alle klachten die gemeld zijn door andriesm