Klacht: ze blijven maar bellen!

op 12 oktober 2016 over Lotto in de categorie Loterijen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lotto over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Lotto in behandeling genomen

Bericht van Lotto

1 maand geleden - Geachte familie Hoogerheijde, Wat vervelend om te moeten lezen dat u op een onbeleefde manier benaderd bent door de Lotto. Wij willen hiervoor ons excuses aanbieden. Het is ons er alles aan gelegen om onze spelers zo correct mogelijk van dienst te zijn en ondanks een wervingspoging, de vrije keuze te laten tussen wel- en niet meespelen. Wij zullen uw telefoonnummer dan ook uit ons bel systeem halen, zodat u geen telefonische benadering meer zult ontvangen. Dit heeft wel een verwerkingstijd van een aantal werkdagen. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lotto een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lotto

Heeft op 21 oktober 2016 om 09:37 geantwoord

Geachte familie Hoogerheijde,

Wij kunnen u berichten dat uw telefoonnummer uit ons bel systeem is gehaald.

Nogmaals excuses voor het nodige ongemak.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd te hebben.
Indien u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u contact opnemen via ons gratis telefoonnummer (0800-1501)

Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Heeft op 21 oktober 2016 om 15:35 geantwoord

Er is inmiddels nogmaals gebeld en nog onbeschofter als de vorige keer!

Bericht van Lotto

1 maand geleden - Geachte familie Hoogerheijde, Wat vervelend dat u nogmaals benaderd bent en op een vervelende manier te woord bent gestaan. Wij willen uiteraard de desbetreffende persoon hierop kunnen aanspreken. Is het mogelijk dat u de datum en het tijdstip van het gesprek naar ons toe zend? Weet u nog wat de naam van deze persoon is en met welke actie er gebeld werd? In afwachting van uw reactie verblijven wij. Met vriendelijke groet, Klantcontact Nederlandse Loterij, Afdeling Klachten

Alle klachten die gemeld zijn door Saho8