Klacht: Ze bestaan niet meer. Wat nu?

op 16 februari 2018 over PS4digitalgaming.nl in de categorie Internetshops - Games en accessoires

Onderstaande bericht (02jan) was het laatste bericht dat ik heb ontvangen. Daarna bestaan ze niet meer. Sinds 16nov. meerdere emails naar hun gestuurd maar kreeg hetzelfde automatische antwoord. Ik heb zelfs met cheapgames.nl gemaild (nieuwe domeinnaam) maar zij konden me niet helpen….

“Bedankt voor je E-Mail!

Wij zijn gestopt met het verkopen van accounts en zijn bezig met een grote aanpassing van onze verkoopmiddelen.

– Wat betekend dit?
Dit houdt in dat wij alleen officiele gamekeys gaan aanbieden. Dit gaan wij doen onder dezelfde domein of onder het hoofddomein: Cheap game sale, dit is allemaal te volgen op onze Facebookpagina; Cheap Game Sale NL.

– Hoe zit het met bestellingen?
Orders die al geplaatst zijn gaan wij indien mogelijk leveren, en anders nemen wij contact op met de gene die wachten op hun bestelling om te bespreken wat er gedaan moet worden.

– Hoe zit het met de garantie?
Wij zijn genoodzaakt de aangeboden garanties per direct te beëindigen omdat wij geen nieuwe accounts meer mogen inkopen.

– Hoe zit het met annuleringen?
Als de annulering al is aangevraagd kun je er op rekenen dat je binnen veertien werkdagen na bevestiging van de annulering het bedrag minus annuleringskosten* op je rekening terug hebt.

– Hoe kun je een annulering aanvragen?
Stuur een mail met het onderwerp: Annulering + je ordernummer.
In die mail moet duidelijk de betaal ibannummer en de naam van de houder van die rekening vermeld worden. Als alles goed binnen is en de order niet geleverd is wordt de annulering bevestigd en krijg je een mail erover.

Als je vragen hebt kun je ons mailen naar dezelfde email adres.

Als je binnen twee werkdagen geen antwoord hebt gehad op je vraag kun je ons opnieuw mailen. Dan zien wij dat je vraag alsnog beantwoord moet worden en dan krijg je antwoord. Als je enkele dagen na je mail niet opnieuw mailt kan het zo zijn dat wij er van uit gaan dat je vraag is beantwoord met deze automatische email. Dit doen wij om emailchaos te voorkomen.

Wij hopen u voldoende geinformeerd te hebben en doen ons best je mail zo snel mogelijk te beantwoorden.

Met vriendelijke groeten,
PS4DigitalGaming
Cheap Game Sale NL“

Geld terug

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PS4digitalgaming.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Yewena