Klacht: Lekkage

Jennie Tjoa op 15 juli 2021 over Zayaz in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 27 juni merkte ik dat er water in mijn keuken en badkamer stond. Na checken zag ik dat er op zolder een lekkage was. Dit was tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal. Helaas geen gehoor en niemand wilde ook maar iets doen. Maandag met Zayas contact opgenomen en werd afgewimpeld en naar Pennings doorverwezen. Na meerder malen contact met Zayas en ook Pennings maar dien had het druk kwam er gisteren 13 juli iemand langs EN met nadruk op langs. Hij nam wat foto’s en na 5 minuten was hij weer weg. Ik stuur nu deze mail om deze tijd omdat ik nu verplicht ben morgen vrij te nemen omdat het boven net een waterballtet is.Pennings heeft aangegeven dat er contact met me word opgenomen maar ik ga volgende week op vakantie en verwacht dan ook dat er door jullie druk word uitgeoefend op Pennings want die hebben ook binnenkort bouwvak. De kosten van annuleren vakantie ga ik dan ook zeker op Zayaz verhalen en de schade aan interieur. Tevens ook de kosten van de vrije dagen die ik op moet nemen om het water tegen te houden. Maar wellicht moet ik het maar laten gaan en iedereen in het complex last van de deze situatie te ondervinden. Dan zijn de kosten voor Zayaz nog veel groter. Puur door de lakse instelling en doorverwijs systeem Zayaz.

Gewenste Oplossing:

Als het voor vrijdag 17:00 opgelost is en kosten VOLLEDIG terug krijg vanuit zayaz!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zayaz

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zayaz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jennie Tjoa