Klacht: zaterdag bezorging

op 04 april 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wederom is de telegraaf met bijlagen niet bezorgd. Ook vorige week niet en daarover geklaagd. De volkskrant van mijn buurman is wel bezorgd. Deze heeft dezelfde bezorger. Dus plotselinge corona kan het niet zijn.Ik heb al meermaals over zijn gedrag geklaagd. Dan gaat het weer even goed, maar meneer heeft er kennelijk weer eens geen zin, of verkoopt mijn krant. Dat kan aardig wat opleveren. Met de verwachtte werkloosheid toename zal het in de toekomst geen probleem zijn betere bezorgers in te zetten.

hoogachtend,

m.sterk
6702cw 95

Gewenste Oplossing:

als de krant elke dag wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 06 april 2020 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sterk,,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de bijlagen van de Telegraaf zaterdag niet bezorgd heeft gekregen

Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daar voor zorgen.

Goed dat u het aan ons doorgeeft. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet aan onze bezorgdienst. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte -en dagelijkse bezorging,

Voor het nieuws van vandaag en gisteren verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,

Br webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door mc.c..sterk