Klacht: Zaterdag altijd te laat

op 23 mei 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Al maanden wordt deTelegraaf op zaterdag veel te laat bezorgd. Bij elke melding die na 9uur door geef krijg ik de standaard melding dat door omstandigheden de krant in mijn wijk te laat wordt bezorgd, nieuwe bezorgtijden variëren van van half tien tot half twaalf. Dit is structureel. Erg lastig omdat ik slecht ter been ben.
Graag een echte oplossing en de krant gewoon weer voor 8uur bezorgen

Dat de krant op zaterdag weer voor 08.00u bezorgd wordt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 23 mei 2020 om 12:06 geantwoord

Geachte heer,mevrouw De Lange,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft op zaterdag structureel de krant te laat te krijgen.

Wij begrijpen dat u voor een abonnement kiest om ’s morgens zorgeloos De Telegraaf te kunnen lezen en daar moeten wij voor zorgen. Wij vinden het dan ook erg vervelend te vernemen dat de bezorging niet loopt zoals u van ons mag verwachten.

Wij hebben uw melding aan onze bezorgdienst doorgegeven en doen er alles aan om de bezorging van uw krant verder goed te laten verlopen.

Graag willen wij u verzoeken de dagen dat u de krant te laat ontvangt met ons te blijven delen. Dit stelt ons in de gelegenheid om herhaling te voorkomen.Wanneer wij niks vernemen gaan wij ervan uit dat de bezorging naar wens verloopt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet SA- Webcare Team

Heeft op 23 mei 2020 om 15:31 geantwoord

Dit antwoord krijg ik al sinds 22 februari j.l. De bezorging van ma t/m vr is op tijd.
maar op zaterdag is het nog steeds niet in orde.

Alle klachten die gemeld zijn door Daanhk