Klacht: Wachtrij

op 14 februari 2019 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Goedemorgen , ik was met mijn dochter in de Zara alkmaar , we wilden kleding passen maar boven was als vanouds de paskamers gesloten , beneden waren de paskamers erg vol en rommelig, de grond bezaaid met proppen papier en stof, toen wij wilden betalen stond er een flinke rij met dames dus achteraan sluiten,omdat we zolang moesten wachten ga je praten met andere klanten die allemmaal zuchtend “ tja dat weet je nu eenmaal bij de Zara” na 15 min was ik bijna aan de beurt maar de mevr voor mij moest ruilen, kassa liep vast , etc, toen kwamen 2 verkoopsters terug van lunch, pratend jas uittrekken en jas achter de kassa ophangen en kletsen en toen was ik het zo zat dat ik er wat van zei: ik sta hier nu 20 min te wachten en dat vind ik niet normaal, kan ik toch niets aan doen, zei de verkoopster , ze waren lunchen, wat dachten jullie van bij gebrek aan personeel om de beurt? Ik begrijp dat dat meisje achter de kassa niets kan doen aan de vreselijk wachtrij bij de Zara . Het lijkt wel normaal dat de Zara winkel vaak rommelig is , het personeel niet echt vriendelijk, en de paskamers afgesloten zijn! Het spijt me maar ik moest mijn (na de zoveelste keer )ergenis kwijt!

Als er 2 verkoopsters achter de kassa staan als het druk is, de paskamers weer in gebruik zijn en het personeel wat vriendelijker zou zijn

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marlisa59