Klacht: Verschrikkelijk

op 25 mei 2020 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Eind april heb ik een bestelling bij Zara gedaan. Deze werd gedeeltelijk geleverd begin mei. Het andere gedeelte werd bij een PostNL punt geleverd en ben ik niet gaan ophalen,deze is automatisch geretourneerd. Ik had de bestelling gedaan met Klarna, dus nog niks betaald. Maar kreeg op eens een melsing dat ik 9,99 euro moest betalen van de bestelling die ik dus niet ben gaan ophalen.

Ik ben hier dus al 2 weken2,5 week mee bezig om dit opgelost te krijgen. Klarna reageert heel netjes en binnen een schappelijke tijd. Maar Zara.. Wat een afschuwelijk bedrijf! Telefonisch krijg ik ze niet te pakken, in de chat of niet of het duurt bijna een uur en krijg ik dan heel bot en kortaf antwoordt dat ik het maar met Klarna moet regelen (wat niet gaat aangezien hun mijn bestelling niet als retour verwerkt hebben al zeggen ze van wel) en op whatsapp hebben ze tot nu toe nog steeds niet gereageert. Ik irriteer mij mateloos! En ga dan ook nooit meer bij Zara bestellen! Ik zie nog gebejren dat ik mar het openstaande bedrag gewoon betaal om er vanaf te zijn. Want bijna dagelijks aan de telefoon, chat of whatsapp hangen heb ik echt geen zin in al 2 weken2,5 week lang.

Als Zara eens fatsoenlijk antwoordt geeft en reageert zonder dat ik uren moet wachten of helemaal geen antwoordt krijg. En alsbik dan eindelijk antwoord krijg ia het 'wij verzoeken u contact op te nemen met Klarna' terwijl ik duidelijk schrijf dat Klarna mij naar hun verwijzen.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LizWE