Klacht: Retour

noor_baas op 24 oktober 2021 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Hallo, ik had een maand geleden 2 broeken besteld. Deze waren allebei te klein en wilde ik retourneren, maar de plakbon zat er niet bij (ik weet niet of dit de bedoeling is of gewoon vergeten). Wel had ik de elektronische kassabon en die had ik op het pakketje geplakt. Ik ben vervolgens naar de Zara winkel gegaan en probeerde ik het pakketje te retourneren. En blijkbaar was ik net 2 dagen te laat. Ik was hier natuurlijk niet blij mee. Er stond op de website van Zara dat je 30 dagen de tijd hebt vanaf de verzenddatum. Vervolgens kreeg ik een e-mail met: uw bestelling is verzonden. Dit was op 24 september. Ik probeerde 24 oktober de bestelling te retourneren. Het blijkt dus dat ik 2 dagen te laat ben want mijn bestelling is 22 september verzonden. Ik was erg verbaasd want ik raakt erg in de war van de e-mail. (De mail met: uw bestelling is verzonden met de datum 24 september.) Ik vond dit dus erg misleidend en ik baal er verschrikkelijk van, want ik ben nu 59,90 euro kwijt en er zat ook geen plakbon in om het pakketje bij een afhaalpunt af te leveren en dit koste ook tijd en moeite. De twee broeken zijn in huidige staat en de labels en alles zitten er ook netjes aan. Ik zou heel graag geholpen willen worden om mijn geld terug terug te krijgen. Mijn bestel nummer is 52181634733

Ik ben erg tevreden als ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door noor_baas