Klacht: Retour

Barbara Malek Szewczyk op 16 november 2022 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hommer punt neem pakiet niet omdat is te groot. Advies van klantserwice bij zara zelf retour naar de winkel.als zou ik tijd hebben dan ga ik liever winkelen dan online .maar heb ik de tijd heelas niet .als groot proffesionel bedrijf werwacht ik aan jullie oplossing .

Gewenste Oplossing:

Ik wil retourticken van postnl of dhl.
Anders wil ik iemand komen bij mijn huis pakket ophalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbara Malek Szewczyk