Klacht: Retour

Deborah100 op 11 juni 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geen enkele papieren in mijn doos zitten. Alles moet via het internet. Ik heb zojuist voor een retouraanvraag aan huis gekozen. Hierbij zou ik binnen 24 uur een bevestigingsemail moeten krijgen over verdere informatie om het pakket te kunnen retourneren. Heb de email nogteeds niet ontvangen. Ook contact gezocht maar krijg geen bericht terug.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bevestigingsemail krijg met barcode en afspraak wanner ik het pakket kan terugsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door