Mijn Klacht:
het is mij alweer overkomen! Na thuiskomst heb ik pas opgemerkt dat de prijzen op het prijskaartje niet kloppen met de kassabon.
Met de afprijzing gaat het vaker mis bij de Zara. Kan gebeuren zou je denken, maar als de helft van de aangekochte kleding een verkeerde prijs heeft dan denk ik aan bewust bedrog.
Vorige keer ben ik met de aankoopbon en de kaartjes teruggegaan en ( na ruim 20 min in de rij) krijg ik te horen dat ik terug moet komen met de artikelen zelf, dan mocht ik ze eventueel terugbrengen.
Ik vind niet meer dan normaal, dat je de aangekochte, verkeerd geprijsde artikelen alsnog voor de prijs die vermeld is op het prijskaartje mee krijgt.
Nu weer 4 stuks gekocht waarvan 2 verkeerd geprijsd.
Hoeveel mensen gaan niet terug om alweer in de lange rij te staan?
Wat verdient Zara daar aan??
Diefstal is het gewoon!
Gewenste Oplossing:
Aangekochte artikelen alsnog voor de afgeprijsde prijs die op het kaartje vermeld staat krijgen en geen herhaling van nog zo'n situatie. Fouten zijn menselijk, maar als dit 2 keer achter elkaar gebeurd met meerdere artikelen, kan het geen toeval meer zijn.
