Klacht: Pakket nooit ontvangen

Mariaaaa07 op 26 mei 2024 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Oprecht waardeloos, ik heb dit nog nooit meegemaakt en zit met de handen in het haar.

Een bestelling die op 08-04!!!!! Geleverd zou moeten zijn is nooit op mijn adres aangekomen. Het gaat om een bestelling waarbij er 2 bestellingen door Zara zijn samengevoegd in 1 pakket die samen ongeveer €400 kost. De bestelling is dus nooit hier geleverd en Zara “klantenservice” (chat of whatsapp) helpt je gewoon echt niet verder, een onderzoek is er zogenaamd gestart maar hieruit geven ze aan dat het pakket gewoon is geleverd op het juiste adres. DHL stuurt me telkens terug naar Zara voor een nieuwe terugkoppeling maar Zara weigert naar DHL opnieuw aan te geven dat er nog problemen zijn. Betaling staat open bij Klarna en ook daar heeft Zara aan dat de bestelling gewoon is geleverd. Al meerdere keren om een klachten mail of afdeling van Zara gevraagd via de chat maar ook hier komt geen antwoord op. Kortom ik ben al bijna 3 maanden bezig (het is nu 26 mei inmiddels) en tot nu toe nog steeds niks opgelost en kan ik waarschijnlijk gewoon betalen voor een pakket die ik nooit heb opgevangen.

Een nieuw pakket of vergoeding voor de nooit ontvangen bestelling.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ZARA
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mariaaaa07