Klacht: Not delivered

Fashion King op 19 februari 2025 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling gedaan Bringme AGM Roks met adres; Volgens Post.nl afgeleverd in de Bringme brievenbus. behalve dat het pakket niet past in de brievenbus; wordt bij elke levering in de brievenbus dan wel pakketbox van Bringme een afleveringsbericht gestuurd aan Post.nl welke Zara kan opvragen.
Via website Zara kan je klacht indienen via Zara Care, wat een messenger blijkt verbonden aan Facebook. Meteen dag van levering -was thuiswerkdag- contact opgenomen met Post.nl; die verwijzen naar Sender alleen onderzoek kan aanvragen.
Levering was geadresseerd alleen met mijn achternaam en zonder vermelding Bringme ervoor zoals wel aangegeven bij bestelling. Pakkeet paste niet door mijn brievenbus en is dus niet geleverd. Waar wel??
Punt is dat ik vanaf 12 februari meerdere berichten heb gestuurd met bewijsstukken maar je krijgt geen enkele response. Het telefoonnummer waar je klachtformulier kan aanvragen geeft geen gehoor!! Waar is een adequate klantenservice van Zara!! Dit moet toch wel van de miljardenwinst kunnen worden betaald. Klant is Koning toch?

Gewenste Oplossing:

Of alsnog levering van de bestelde goederen op het juiste adres of geld terug. Ik heb betaald via Klarna betaaltermijn 30 dagen die nog niet zijn verstreken en daar het probleem ook gemeld. Wellicht kunnen zij doordringen tot d ejuiste afdeling/persoon bij Zara

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over ZARA
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Reactie van de melder van de klacht Fashion King

3 weken geleden - Zara reageert niet inhoudelijk op de klacht/berichten via messenger Zara Care. Na 1e bericht enige reactie dat ik via de buren het pakket te traceren en anders terug te komen naar Zara. En dan hoor je niets meer. Nu via Klarna probleem gerapporteerd en kijken of Zara nu wel duidelijkheid geeft. Post.nl pakketbezorger zelf heeft al toegegeven dat pakket in verkeerde Bringme kluis is gedeponeerd; maar kan geen bewijs leveren want digitaal afleverbewijs kan alleen door Zara bij Post.nl worden opgevraagd volgens Post.nl! Adressering was niet volledig vermeld! Miljardenwinst dus Zara does not care for her customers!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fashion King