Mijn Klacht:
Bestelling gedaan Bringme AGM Roks met adres; Volgens Post.nl afgeleverd in de Bringme brievenbus. behalve dat het pakket niet past in de brievenbus; wordt bij elke levering in de brievenbus dan wel pakketbox van Bringme een afleveringsbericht gestuurd aan Post.nl welke Zara kan opvragen.
Via website Zara kan je klacht indienen via Zara Care, wat een messenger blijkt verbonden aan Facebook. Meteen dag van levering -was thuiswerkdag- contact opgenomen met Post.nl; die verwijzen naar Sender alleen onderzoek kan aanvragen.
Levering was geadresseerd alleen met mijn achternaam en zonder vermelding Bringme ervoor zoals wel aangegeven bij bestelling. Pakkeet paste niet door mijn brievenbus en is dus niet geleverd. Waar wel??
Punt is dat ik vanaf 12 februari meerdere berichten heb gestuurd met bewijsstukken maar je krijgt geen enkele response. Het telefoonnummer waar je klachtformulier kan aanvragen geeft geen gehoor!! Waar is een adequate klantenservice van Zara!! Dit moet toch wel van de miljardenwinst kunnen worden betaald. Klant is Koning toch?
Gewenste Oplossing:
Of alsnog levering van de bestelde goederen op het juiste adres of geld terug. Ik heb betaald via Klarna betaaltermijn 30 dagen die nog niet zijn verstreken en daar het probleem ook gemeld. Wellicht kunnen zij doordringen tot d ejuiste afdeling/persoon bij Zara
